62 درصد از دانش آموزان علیه بیماری کرونا واکسینه شدند

به گزارش مجله تانی بای، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:تا کنون 62 درصد از دانش آموزان 12 تا 18 سال در استان علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند.

62 درصد از دانش آموزان علیه بیماری کرونا واکسینه شدند

به گزارش خبرنگاران از همدان،محمدمهدی مجذوبی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان همدان یا اشاره به اینکه تا کنون 62 درصد از دانش آموزان 12 تا 18 سال در استان علیه بیماری کرونا واکسینه شده اندگفت: از اول آذرماه طرح سکوی مدیریت هوشمند کرونا در استان، هم زمان با کشور اجرا خواهد شد.

او با بیان اینکه در 24ساعت گذشته سه نفر از هم استانی های مان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند گفت: تا به امروز 30 هزار و 95 نفر در استان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به مراجعه 592 نفر در 24 ساعت گذشته به بیمارستان های استان اضافه کرد: در این مدت 67 نفر مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند و در بیمارستان بستری هستند.

مجذوبی با بیان اینکه در مجموع 426 نفر، به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند تأکید کرد: مردم باید نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق واکسن اقدام نمایند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان به اینکه استان همدان در زمینه اندازه تزریق واکسن کرونا، رتبه نهم کشوری را دارد گفت: تا کنون 2 میلیون و 174 هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

مجذوبی یادآور شد:تا به امروز استان همدان 2 میلیون و 174 هزار دز واکسن کرونا دریافت نموده است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1890

به "62 درصد از دانش آموزان علیه بیماری کرونا واکسینه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "62 درصد از دانش آموزان علیه بیماری کرونا واکسینه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید