ابتلای مقام های اسپانیا به کرونا؛ رئیس پلیس هم اضافه شد

به گزارش مجله تانی بای، - فرانسیسکو پاردو پیکراس رئیس پلیس اسپانیا به فهرست اسامی مقام های مبتلا به ویروس کرونا در این کشور اضافه شد.

ابتلای مقام های اسپانیا به کرونا؛ رئیس پلیس هم اضافه شد

به گزارش نشریه ال موندو، منابع نظامی اسپانیا دیروز (سه شنبه) از تائید ابتلای رئیس کل پلیس اسپانیا به ویروس کرونا خبر داده و اعلام کردند حال عمومی او در ساعات گذشته رو به بهبودی بوده و انتظار داریم بزودی از بیمارستان مرخص گردد.

پیش از این، خوسه آنخل گونزالس کمیسر ارشد و معاون رئیس پلیس ملی اسپانیا و فرناندو سیمون رئیس مرکز فوریت های پزشکی وزارت بهداشت که همه از اعضای کمیته نظارت بر ویروس کرونا بودند نیز به این بیماری مبتلا شده بودند.

از جمله اعضای کابینه دولت اسپانیا که به کوید-19 مبتلا شدند نیز می توان به ایرنه مونترو وزیر برابری کابینه و کارولینا داریاس از اعضای حزب سوسیالیست کارگری اشاره نمود.

همزمان با اعلام شرایط هشدار در اسپانیا، جواب آزمایش بگونیا گومز همسر پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا نیز مثبت اعلام شد.

در حالی که مقام های اسپانیا از سیر نزولی آمار فوتی ها در این کشور خبر دادند اما اسپانیا در صندلی نخست کشورهای درگیر با ویروس کرونا در قاره اروپا و دومین کشور آلوده در دنیا پس از آمریکا واقع شده است.

بنابر آخرین آمارهای رسمی از وزارت بهداشت اسپانیا، تا به امروز 141 هزار و 942 نفر به این ویروس مبتلا شده که 14 هزار و 45 نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 872

به "ابتلای مقام های اسپانیا به کرونا؛ رئیس پلیس هم اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای مقام های اسپانیا به کرونا؛ رئیس پلیس هم اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید