تدابیر ویژه دولت ایتالیا برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله تانی بای، ایتالیا که به کانون شیوع ویروس کرونا در اروپا تبدیل شده است به دنبال تدابیر ویژه ای برای مهار کرونا است.

تدابیر ویژه دولت ایتالیا برای مقابله با کرونا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، ایتالیا روز یکشنبه اعلام نموده است که 368 نفر دیگر به خاطر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند، این بالاترین آمار تلفات کرونا در این کشور در یک روز به شمار می رود و نگرانی ها را نسبت به توانایی سیستم بهداشت و سلامت برای مقابله با این بحران تشدید نموده است.

بر اساس این گزارش، تعداد موارد ابتلا به کرونا در ایتالیا نیز به شدت رو به افزایش است. در شرایطی که ویروس کرونا به سرعت در کشورهای اروپایی در حال گسترش است، ایتالیا دومین کشور در دنیا پس از چین است که به شدت به این ویروس آلوده شده است. هیچ علائمی از کاهش سرعت شیوع این ویروس در ایتالیا مشاهده نمی گردد.

دولت ایتالیا با اتخاذ تدابیر ویژه ای سعی نموده است تا با این بحران مقابله کند. جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا گفته است که تمرکز اصلی یاری به منطقه لمباردی است که به شدت از ویروس کرونا آسیب دیده است.

وی اضافه نمود: اولویت اصلی ما ایمن و سلامت نگهداشتن پزشکان، پرستاران و همه پرسنل کادر بهداشت و درمان است.

دولت ایتالیا وعده داده است تا بسته یاری اقتصادی و اقتصادی را برای کسب و کارها و شرکتهایی که از این بحران به شدت آسیب دیده اند، تدارک ببیند.

تا روز یکشنبه ابتلای بیش از 24747 نفر به کرونا در ایتالیا تایید شده و بیش از 1809 نفر نیز تا به امروز جان باخته اند. ایتالیا پیرترین جمعیت اروپا را دارد و حدود 25 درصد جمعیت این کشور بالاتر از 65 سال سن دارند. این مساله موجب شده است تا آسیب پذیری ایتالیا در برابر بحران کرونا به شدت بالا برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 812

به "تدابیر ویژه دولت ایتالیا برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدابیر ویژه دولت ایتالیا برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید