درگیری لفظی و فیزیکی سودجویان برای دریافت سویا در قزوین

به گزارش مجله تانی بای، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از این پس توزیع نهاده ها در اختیار جهادکشاورزی استان ها و زیر نظر آن ها انجام خواهد شد و از 4500 تُن محموله جدید سویا حدود 2000 تُن برای مرغداری های گوشتی اختصاص داده شده است.

درگیری لفظی و فیزیکی سودجویان برای دریافت سویا در قزوین

علی شاپورزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: از این پس توزیع نهاده ها در اختیار جهادکشاورزی استان ها و زیر نظر آن ها انجام می شود و مقرر شده است شرکت هایی که پیش فروش کرده بودند نیز از سازمان های جهاد کشاورزی هر استان تاییدیه بگیرند.

وی اضافه کرد: طی روزهای 25 تا 28 اسفندماه حدود 250 نفر به سازمان جهادکشاورزی استان مراجعه کردند و ما نیز بر اساس میزان موردنیاز هر واحد تأییده صادر کردیم؛ تا پیش از این نهاده ها عمدتاً در اختیار افرادی قرار می گرفت که یا تولیدکننده نبودند و یا اینکه بیش از میزان مورد نیاز درخواست داده بودند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اعلام کرد: برای افرادی که تولیدکننده مرغ گوشتی بودند یک دوره جوجه ریزی را تأیید کردیم و آن هایی که درخواست زیاد داشتند مورد تأیید قرار نگرفتند؛ با شرکت مربوطه هماهنگ کردیم که میزان سویا تنها به میزان تأیید شده در اختیار تولیدکنندگان قرار دهند.

شاپورزاده شرح داد: دراین بین با افرادی روبرو شدیم که نه دامدار و نه مرغدار بودند و در فضاهای مختلف فعالیت می کردند و برخی از سودجویان برای خرید حتی 500 تُن سویا آمده بودند که مورد تأیید قرار نگرفت و این امر حتی موجب درگیری لفظی و فیزیکی برخی از مراجعه کنندگان نیز شد.

وی اعلام کرد: دوره تولید یک واحد مرغ گوشتی را ارزیابی کردیم و در فاز اول برای روزهای نخست فروردین ماه 750 تُن در اختیار اتحادیه مرغداران سهمیه اختصاص دادیم که نتوانستند 400 تُن آن را جذب کنند و شرکت پشتیبانی آن را باطل و الباقی را در اختیار تولیدکنندگان قرار داد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تشریح کرد: از 4500 تُن محموله جدید سویا حدود 2000 تُن برای مرغداری های گوشتی اختصاص داده شده است و سویای موردنیاز واحدهایی که تا سرانجام فروردین ماه جوجه ریزی داشته باشند تأمین خواهد شد؛ برای واحدهای مرغ تخم گذار، مرغ مادر و حتی گاوداری های شیری در بحث پرواربندی برای دوماه روند تولید آن ها سهمیه سویا اختصاص پیدا خواهد کرد.

شاپورزاده یادآور شد: با این روند سهمیه دامداران و مرغداران تا اواسط اردیبهشت ماه اختصاص پیدا خواهد کرد و طی چند روز گذشته برای 15 هزار تُن نهاده تصمیم گیری شده است و سهمیه های تأییدشده در اسفندماه نیز در هفته جاری اختصاص پیدا خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 136

به "درگیری لفظی و فیزیکی سودجویان برای دریافت سویا در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری لفظی و فیزیکی سودجویان برای دریافت سویا در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید