زمان بندی پرداخت بدهی های عراق به ایران آنالیز شد

به گزارش مجله تانی بای، تهران (پانا) - امروز (شنبه) در ملاقات وزیر امور مالی و دارایی ایران با وزیر مالیه عراق و هیأت همراه، مذاکره هایی درباره زمان بندی و چگونگی بازپرداخت بدهی های طرف عراقی به ایران انجام شد.

زمان بندی پرداخت بدهی های عراق به ایران آنالیز شد

به گزارش وزارت امور مالی و دارایی، در این ملاقات که ظهر امروز در محل وزارت اقتصاد برگزار گردید، طرفین درباره نهایی کردن یک جدول زمانی شامل روش های بازپرداخت و پرداخت بدهی های طرف عراقی به جمهوری اسلامی ایران مذاکره کردند.

برپایه این گزارش، در این ملاقات گزارش همکاری های طرفین در حوزه های مختلف مالی از جمله گمرک، بانک، بیمه و سرمایه گذاری به وسیله هیات های حاضر در نشست ارائه و جوانب مختلف همکاری های دو کشور در حوزه های مختلف مالی مورد آنالیز و گفتگو نهاده شد.

رضا اردکانیان وزیر نیرو پیش از ظهر امروز درباره بدهی های عراق به ایران گفت: با پیگیری های مستمر مجوزهای لازم برای صدور حواله 125 میلیون دلاری از منابع پولی ایران از بانک تجارت عراق به بانک سوییسی برای تامین 16 میلیون دوز واکسن کوواکس (سبد واکسن های مورد تایید سازمان بهداشت جهانی) اخذ شد.

وی ادامه داد: انتظار می رود تا انتها هفته ترتیب اداری این کار انجام گرفته و به زودی این واکسن ها در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1670

به "زمان بندی پرداخت بدهی های عراق به ایران آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بندی پرداخت بدهی های عراق به ایران آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید