فروش خودرو تنها با 3 کلیک و کاملاً رایگان

به گزارش مجله تانی بای، در حال حاضر روش های متعددی جهت فروش خودرو همچون آگهی زدن در سایت های اینترنتی، نمایشگاه ها، بازارهای هفتگی چیتگر، عبدل آباد و … وجود دارد. تمامی این روش ها تنها راهی برای ارتباط با خریداران فراهم می نمایند، اما فروشندگان را در جهت فروش همراهی نکرده و ریسک روبرو با کلاهبرداران و دلالان را کاهش نمی دهند. در حالی که بزرگترین خطری که در فرایند فروش خودرو رخ می دهد، رویارویی با دلالان و کلاهبرداران بی انصافی است که از هیچ فرصتی برای سو استفاده دریغ نمی نمایند.

فروش خودرو تنها با 3 کلیک و کاملاً رایگان

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام همراه مکانیک، حال اگر شما در دسته افرادی باشید که تجربه اندکی در خرید و یا فروش خودرو دارید، احتمال در دام افتادنتان افزایش می یابد… اما نگران نباشید… کافی است با ما همراه باشید تا یک روش مطمئن فروش خودرو را تنها با 3 کلیک به شما معرفی کنیم.

روش های نامطمئن فروش خودرو و کلاهبرداری های جدید

اولین روشی که برای فروش خودرو به ذهن افراد می رسد، آگهی کردن خودرو در سایت هایی مانند باما، دیوار، شیپور و … است، این روش در کنار داشتن مزایای متعدد، معایب قابل توجهی نیز دارد.

اولین و مهمترین عیب این روش، قیمت گذاری غیر واقعی خودرو است. از آنجا که هیچ گونه فرایند کارشناسی در تعیین قیمت خودرو در این سایت ها وجود ندارد، قیمت گذاری به صورت کاملاً سلیقه ای صورت گرفته و قیمت معامله شده خودروها با قیمت آگهی شده متفاوت است که نتیجه آن قیمت گذاری غیرواقعی و طولانی شدن فرایند فروش است.

عیب دیگر فروش به وسیله این سایت ها، زمان بر و سخت بودن آن است. در این روش شما باید جوابگوی تماس های متعددی باشد که بسیاری از آنها با هدف خرید صورت نمی گیرد. چه بسا که تعدادی از افراد با هدف سو استفاده، درخواست بازدید از خودرو در مکان مدنظر خودشان را می دهند و شما را به مکان نامناسب کشیده و اخاذی می نمایند.

دومین روش متداول فروش خودرو، حضور در بازارهای هفتگی مانند چیتگر، عبدل آباد، نعمت آباد و … است. در کنار وقت گیر بودن فروش خودرو در این روش، مواجهه با دلالان بزرگترین عیب این بازارهاست. دلالانی که علاوه بر عیب گذاری بر خودرو و پیشنهاد قیمت بسیار پایین، از انواع روش های کلاه برداری نیز بهره می گیرند.

در یکی از انواع کلاهبرداری ها، خریدار با وجود آگاهی از ایرادات فنی و بدنه خودرو، در ظاهر به تمامی اظهارات فروشنده مبنی بر سالم بودن خودرو اعتماد نموده و با پرداخت بیعانه، خودرو را خریداری می نماید. از طرفی در زمان تنظیم قولنامه از غفلت و ناآگاهی فروشنده استفاده نموده و ضرر و زیان قابل توجهی را برای فسخ معامله قید می نماید. در روز تعویض پلاک، خریدار با کارشناس حاضر می گردد و تمامی ایراداتی که قبلاً شناسایی نموده بود را فاش می نماید. نتیجه اینکه فروشنده به دروغگویی متهم می گردد و خریدار کلاهبردار به همین راحتی ضرر و زیان درج شده در قولنامه را دریافت می نماید.

مطمئن ترین روش فروش خودرو چیست؟

مطمئن ترین روش فروش خودرو این است که در مرحله اول خودرو کارشناسی بگردد تا تمام ایرادات فنی و بدنه آن تعیین گردد. در مرحله دوم، قیمت دقیق خودرو بر اساس ایرادات شناسایی شده تعیین گردد. در نهایت خودرو در سایت های معتبر آگهی شده و با اطلاع از روش های مختلف کلاهبرداری به فرد مطمئن فروخته گردد.

برای این منظور پیشنهاد می کنیم، روش فروش خودرو با 3 کلیک را امتحان کنید تا ضمن استفاده از خدمات کارشناسان خبره مجموعه همراه مکانیک، به صورت رایگان خودروی خود را بفروشید.

کلیک اول: به سایت همراه مکانیک وارد شوید

https://www.hamrah-mechanic.com/car-sell/

کیلک دوم: کلید ثبت سفارش را بزنید

کلیک سوم: فرم ثبت سفارش را کامل نموده و ثبت نهایی کنید

تمام.

از این جای کار به بعد را به مجموعه همراه مکانیک بسپارید. با خدمت فروش سفارشی همراه مکانیک، دیگر لازم نیست به تماس های تلفنی مکرر مشتریان پاسخ دهید. تمامی این مراحل را کارشناسان مجموعه همراه مکانیک به صورت رایگان انجام می دهند.

فرایند فروش خودرو در همراه مکانیک به این صورت است:

بعد از ثبت سفارش، کارشناسان همراه مکانیک با شما تماس می گیرند و از خودرو بازدید می نمایند.

خودرو کارشناسی می گردد و همراه با عکس و گزارش کامل روی سایت همراه مکانیک قرار می گیرد.

آگهی فروش خودرو در سایت های معتبر منتشر می گردد.

کارشناس فروش همراه مکانیک به مشتریان پاسخ می دهد تا خریدار واقعی را پیدا کند.

کارشناس همراه مکانیک تا آخرین مرحله تنظیم و عقد قرارداد همراه شما بوده و مشاوره می دهد.

برای ثبت سفارش فروش خودرو در سایت همراه مکانیک همین الان اقدام کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 118

به "فروش خودرو تنها با 3 کلیک و کاملاً رایگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش خودرو تنها با 3 کلیک و کاملاً رایگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید