وزیر دفتری: کلیدواژه فیلم من هویت است نه اسکیزوفرنی

به گزارش مجله تانی بای، کارگردان بی رویا در نشست خبری فیلم خود گفت: ایده تعلیق در فیلم را از آثاری فیلمسازانی همانند کافمن و پولانسکی انتخاب نموده ام.

وزیر دفتری: کلیدواژه فیلم من هویت است نه اسکیزوفرنی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرنگاران نشست رسانه ای فیلم سینمایی بی رویا با حضور عوامل، دقایقی پیش در سالن اصلی مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار گردید.

طناز طباطبایی در این نشست گفت: شاید چنین برداشت شو که من نقش شیزوفرنی را برای نموده ام اما چنین نیست. نه فیلم درباره بیماری اسکیزوفرنی است، نه نقشی که من بازی کردم. اما نمی توان منکر شد که در فیلم لایه های روانشناختی وجود دارد. موضوع اسکیزوفرنی در فیلمنامه چندان موضوعیت ندارد، اما پس از فرآیند پروانه ساخت و دریافت پروانه نمایش در راستا جشنواره فجر، بالاجبار آن را پذیرفتیم.

طباطبایی اضافه نمود: من کلیت فیلمنامه را خیلی دوست داشتم و آن جابجایی هویتی که از نیمه دوم فیلم به وجود می آید، مجذوب کننده بود. به نظرم هولناکترین تجربه ای که یک انسان می تواند تجربه کند، از دست رفتن هویت است. در یکی از چشمان من، لنزی قرار داشت که لکه قرمزی گوشه آن بود و تهیه و فراوری این لنز با ایده و ابتکار طراح گریم فیلم شکل گرفت.

مائده طهماسبی هم درباره پذیرش نقش خود گفت: وقتی فیلمنامه را خواندم، خیلی هیجان زده شدم و دوست داشتم در این فیلم نقشی داشته باشم و خیلی برای آینده آرین وزیردفتری خوشبین هستم. ممنون از هومن سیدی که دست یک فیلمساز کوتاه را گرفت و یاری کرد فیلم بلندش را بسازد. باید این اتفاق در سینمای ما رخ دهد و جای خالی کارگردانان بزرگ ما پر گردد.

کارگردان بی رویا توضیح داد: کلیدواژه فیلم من هویت است نه اسکیزوفرنی.

وزیر دفتری درباره علاقه اش به فیلمسازانی همانند کافمن و پولانسکی گفت که ایده تعلیق در فیلم را از آثار این فیلمسازان انتخاب نموده ام. حضور در جشنواره فیلم فجر برایم مهم بود و سعی کردم برترین و کاملتری نسخه موجود نمایش داده گردد. امیدوارم در اکران عمومی، اعتماد بیشتری به ما گردد تا تماشاچی هم در فیلم سهیم گردد.

شادی کرمرودی بازیگر نقش زیبا هم گفت: پیچیده ترین نقشی بود که تا به امروز بازی کردم، چون چند هویت را ایفا کردم.

هومن سیدی تهیه کننده فیلم هم در پاسخ به اینکه تماشاچیان از تماشا اثرش خسته شدند، گفت: فکر. میکنم نظرات را تعمیم ندهیم دقیقتر باشد و موقع سوال بگوییم من از تماشا فیلم خسته شدم، این دقیقتر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 1959

به "وزیر دفتری: کلیدواژه فیلم من هویت است نه اسکیزوفرنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفتری: کلیدواژه فیلم من هویت است نه اسکیزوفرنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید