کارخانه توزیع گوشت؛ کانون جدید شیوع کرونا در آلمان

به گزارش مجله تانی بای، موسسه روبرت کخ آلمان از افزایش موارد ابتلای شهروندان به بیماری کووید-19 در شهرهای این کشور خبرداد.

کارخانه توزیع گوشت؛ کانون جدید شیوع کرونا در آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش نشریه مرکور آلمان، آمارهای رسمی از افزایش شمار افراد آلوده به ویروس کرونا در آلمان طی هفت روز گذشته حکایت دارد. براساس اعلام موسسه روبرت کخ آلمان طی این مدت موارد زیادی از ابتلا به بیماری کووید-19 در مناطق مختلفی از ایالت های نورد راین وستفالن، نیدرزاکسن، زاکسن آنهالت و برلین مشاهده شده است.

این در حالی است که شیوع ویروس کرونا در یک شرکت عظیم توزیع گوشت و ابتلای بیش از هزار نفر از کارکنان آن، موجب نگرانی گسترده در آلمان شده است. به گزارش نشریه تاگس شاو، افزایش شمار کارکنان مبتلا به کووید-19 شرکت تونیس به هزار و 29 نفر، تعطیلی دو هفته ای این شرکت را به دنبال داشته و بحث های فراوانی را در خصوص ادامه فعالیت های شرکت هایی با فعالیت های مشابه در دوران شیوع کرونا برانگیخته است.

در همین رابطه آرمین لاشت نخست وزیر ایالت نورد راین وستفالن که شعبه مرکزی تونیس در آن واقع شده از احتمال برقراری مقررات شدید قرنطینه به شکل محدود به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری در این ایالت غربی آلمان اطلاع داد.

وی همچنین طی سخنانی در شهر دوسلدورف، در خصوص خطر بیماری کووید-19 که عظیمترین همه گیری در این ایالت به شمار می رود هشدار داد.

آخرین آمارهای دنیای حاکی است تا به امروز (یکشنبه) در آلمان 190 هزار و 797 مورد ابتلا به کرونا ثبت شده که از این میان 8 هزار و 960 نفر جان باخته و 174 هزار و 400 نفر بهبود یافته اند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 998

به "کارخانه توزیع گوشت؛ کانون جدید شیوع کرونا در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه توزیع گوشت؛ کانون جدید شیوع کرونا در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید