گردهمایی بازاریابی دیجیتال و استارت آپها برگزار گردید

به گزارش مجله تانی بای، به گزارش خبرنگاران، سومین گردهمایی دست اندرکاران بازاریابی دیجیتال(DMDay)، استارت آپ ها و فراوری محتوا با حضور متخصصان، کارشناسان، استادان دانشگاه ها و دانشجویان و همچنین مدیران کسب و کارها و صنایع مختلف در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار گردید.

گردهمایی بازاریابی دیجیتال و استارت آپها برگزار گردید

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

امیرحسین قنبری دبیر اجرایی این رویداد گفت: در این گردهمایی سه روزه، نوین ترین روش ها و برنامه های جهانی بازاریابی دیجیتالی و شکل گیری استارت آپ های مختلف مالی، علمی، پزشکی و اجتماعی ارائه می گردد.

وی اضافه کرد: روز بازاریابی دیجیتال صرفا یک رویداد نیست، بلکه بستری است برای یاری به گسترش بازار دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ و ماموریت اصلی آن نیز ایجاد بستری مناسب برای معرفی ظرفیت های دیجیتال مارکتینگ به صنایع و کسب و کارهای مختلف کشور است.

قنبری با بیان اینکه بازار دیجیتال مارکتینگ همیشه تغییرات بسیاری را شاهد است و روز بازاریابی دیجیتال کوشش نموده تا آخرین دغدغه ها، راهکارها و روشهای مختلف را با فعالان و علاقه مندان این حوزه به اشتراک بگذارد، گفت: خلق فرصت های همکاری، اشتراک گذاری تجربیات و هم افزایی دانش باعث رشد این بازار می گردد.

وی با بیان اینکه این رویداد در مجموع 1800 شرکت کننده را دور یکدیگر جمع نموده است، گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی با موضوعات ری تارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM، پرفورمنس مارکتینگ و غیره از بخش های رویدادهای قبلی بوده است. در سومین رویداد بازاریابی دیجیتال نیز، مباحثی همچون ایجاد بستر مناسب برای معرفی روش های مدرن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و آنالیز تاثیر آنها بر صنایع مختلف، آنالیز دغدغه های روز در حوزه دیجیتال مارکتینگ و همکاری گسترده تر با همکاران، شرکای تجاری، رسانه ها و برگزارکنندگان از محورهای اصلی برگزاری است.

دبیر اجرایی این رویداد با بیان اینکه روز بازاریابی دیجیتال تصمیم دارد تا کاربردپذیری، تاثیرگذاری دیجیتال مارکتینگ در حوزه ها و صنایع مختلف را آنالیز کند، گفت: این بخش تمامی حوزه های مرتبط با صنایع مصرفی، بهداشتی، غذایی، حمل و نقل ، سفر و لجستیک، موبایل و تجهیزات کامپیوتری، لباس و فروشگاههای تجاری و زنجیره ای و مواردی از این دست را شامل می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tani-buy.ir شناسه مطلب: 670

به "گردهمایی بازاریابی دیجیتال و استارت آپها برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردهمایی بازاریابی دیجیتال و استارت آپها برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید